sobota, 8 grudnia 2018

Cavaliada Poznań

  Fani koni, czy też zawodów konnych wiedzą o co chodzi. Cavaliada to duże wydarzenie z masą ciekawych konkursów. Tego roku, jako że pomieszkuję w Poznaniu, postanowiłam odwiedzić Międzynarodowe Targi Poznańskie. Wybrałam czwartek, bo najbardziej mi odpowiadał, ale popełniłam spory błąd wybierając się tam rano. Miałam bilet na jeden dzień, czyli musiałabym siedzieć tam do wieczora żeby zobaczyć najciekawsze konkursy. Właśnie, najciekawsze są wieczorem, czyli powinnam przyjść właśnie później a nie z samego rana, ale teraz przynajmniej mam nauczkę.
  Ale bardzo mi się podobało mimo tego małego błędy. Zrobiłam parę zdjęć. Obejrzałam wszystkie stoiska po dwa razy i na pewno za rok tam wrócę.

  Święta coraz bliżej, więc zaczęłam myśleć o prezentach. Myśleć gdzie to wszystko kupić, albo nad ich wykonaniem, bo same pomysły to już od dawna czekały. A ja u was, macie już zapakowane, czy dopiero myślicie jak uszczęśliwić waszych najbliższych.
Asia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz