sobota, 15 lipca 2017

Jak uszyć czaprak?

Długo mówiłam, że kiedyś pojawi się taki post i nareszcie jest. To robota dla osób z ogromnymi zapasami cierpliwości i mających stalowe nerwy. Mnie zrobienie wszystkiego zajęło około 12, 13 godzin. Szyłam to w tygodniu po około dwie godziny dziennie, z przerwą, bo łączenie dwóch kawałków czapraka tym paskiem, i lamówka. Tragedia. Ale da się zrobić. Oto fotki z całej roboty i filmik instruktażowy.




Uwaga!
Do gąbki należy dodać kilka centymetrów żeby czaprak nie był skurczony.





6 komentarzy:

  1. Świetny post! A jak nazywa się materiał (jaki użyłaś) na zewnątrzną i wewnątrzną stronę czaparka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem szczerze, że nawet za bardzo nie wiem, jakaś bawełna to na pewno, to było takie coś sztywniejsze coś jak bengalina, chyba.

      Usuń
  2. Witaj, a jakiego wypełnienia użyłaś i jakiej grubości to wypełnienie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie jest ten artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń