sobota, 24 czerwca 2017

Zawody CSIO w Sopocie

  W weekend trafiła się okazja obejrzenia zawodów w Sopocie. Nawet nie przypuszczałam, że je zobaczę. Zabrałam ze sobą oczywiście aparat, ale operując jedynie stałką 50 i 85mm, niewiele można zdziałać. Zrobiłam bardzo dużo zdjęć, ale sporo wyszło nieudanych, ze względu na brak ostrości. Muszę to podreperować, oprócz tego, mam strasznie brudną matrycę i to jest problem, nie chciałabym jej sama czyścić, żeby nic nie uszkodzić. Z tego co się dowiedziałam, najlepsza osoba od tego jest w Warszawie, więc, chyba musi tak zostać, bo na razie nie ma jak się tam dostać.






4 komentarze:

  1. Ale super musiało być to oglądać :D
    Bardzo miło ogląda się Twoje zdjęcia z tego wydarzenia :3

    Pozdrawiamy, kundelektezpotrafii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście oglądanie takiego wydarzenia to niezłe przeżycie, szcze gólnie kiedy stoi się blisko przeszkody :D

      Usuń
  2. Robisz świetne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze mi brakuje troche do profesjonalisty, ale dzieki 😀

      Usuń