sobota, 9 lutego 2019

Jak uszyć pączka/donuta?

  Przed nowym rokiem wspominałam o prezencie, który szyłam dla sióstr. Mówiłam też, że pojawi się tutorial. Tak więc jest. Pomysł na taką poduszkę został zaczerpnięty z oryginalnej poduszki, który wygrał mój znajomy we Włoszech i wygrywało się za trafienie do kosza. Wydaje się proste, a jednak nie było. Ludzie kupę kasy potracili na próby. Kiedy w końcu ktoś go wygrał, razem z siostrą stwierdziłyśmy, że musimy taki sobie sprawić. Gdzieś na zdjęciu, pewnie nawet na blogu znajduje się taka fotka. Do filmu dołączam jeszcze fotki z samego szycia. Dodam jeszcze, że do wypełnienia potrzeba ok 4kg wypełnienia takiego jak do poduszek.

Sporo się przy tym nabrudziłam, minky to wymagający materiał. Ale warto było, podusia jest puszysta i mięciutka.
Asia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz