sobota, 20 kwietnia 2019

Zawieszki do kluczy

  Ostatnie poszukiwania odpowiedniej zawieszki do kluczy zakończyły się fiaskiem. Było parę ciekawych rzeczy, ale jak to na allegro, przesyłka czasem jest droższa niż sam produkt. Więc nie kupiłam. Później przy przeglądaniu instagrama wpadłam na stronę Warsaw Dog. Ogólnie to uwielbiam ich produkty, są przecudowne, ale jeszcze nie zebrałam się żeby coś kupić. Wracając do tych zawieszek, to na ich stronie znalazłam jakieś i wtedy przypomniało mi się, że gdzieś już podobne widziałam. Od razu zabrałam się do szycia.

  Post pisałam dość dawno, może i jest krótki, ale przypomina mi o moich początkach z mieszkaniem. Trudnych początkach. Tak szczerze to stwierdzam, że to całe wybieranie wyposażenia było fajne do momentu, gdy przyszło coś kupić, nie chodzi mi o pieniądze i ich wydawanie. To coś innego, nie mogłam znaleźć tego co by mi się podobało lub było w moim guście. A jest on dość chaotyczny i mieszany, przez to musiałam iść na wiele kompromisów, ale wszystko dokładnie opiszę nieco później. Wyniosłam z tego ważną myśl, że lepiej jest się dobrze zastanowić czy chcemy aby ktoś ingerował w nasz pomysł. Pytanie kogoś o zdanie jest ważne i czasem niezbędne, ale nie wybieranie czegoś za nas. Potem można tego żałować.
Asia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz