sobota, 28 września 2019

Smycz bez szycia

Smycz można zrobić bez maszyny! Jeśli takiej nie posiadasz, a igła dziwnym trafem zawsze nadziewa się na twój palec, to idealne rozwiązanie dla ciebie. Zabrzmiało jak spot reklamowy.
Ile to się w internecie naoglądałam pięknych smyczy ze sznura bawełnianego, ale jakoś nie mogłam się zebrać żeby kupić wszystkie potrzebne rzeczy. Potem miałam już sznur ale brak mi było karabińczyka. Świetną opcją jest zamówić taki z aliexpress, jednak ja potrzebowałam go szybciej i z pomocą przyszedł mi Leroy Merlin.
Czego potrzebujemy?
Najważniejszy oczywiście jest sznur bawełniany. Grubość najlepiej jest dopasować do wielkości psa. Ja kupiłam taki o średnicy 10mm na allegro. Kolorów nie jest zbyt dużo, ale można kupić jasny i go zabarwić. Kolejnym elementem są koła metalowe, takie możemy wykorzystać na doczepienie zawieszki, lub przepięcie, dzięki czemu skrócimy smycz. Później zostaje karabińczyk, najlepiej z takim owalnym oczkiem na sznur. Do połączenia całości użyłam bawełnianego sznurka, coś jak bardzo gruba nić. Można dodać jeszcze karabińczyk do przepinania.
Asia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz