sobota, 26 lutego 2022

Etui na kupoworki

 Na YT pojawiła się prośba o zrobienie tutorialu na etui na kupoworki. Dlatego też powstało kilka modeli, ostatecznie zostałam przy jednym najbardziej uniwersalnym, ale pokażę Wam też inne, być może w przyszłości pojawi się też tutorial z kolejnymi.

Szyjąc to etui niesamowicie się namęczyłam, prułam wszystko kilka razy. Jednak wielka masakra, ale udało się. Brakowało mi też niektórych elementów, jak na przykład czarna taśma nośna, dlatego jest niebieska. Kolejna sprawa to przyszycie rzepów, trochę nie przemyślałam i szwy są widoczne, ale to już wniosek na następne szycie.

Poniżej wrzucam wam jeszcze jak etui wygląda z saszetką 3.0, którą mogliście wcześniej zobaczyć na moim instagramie.
Teraz tak jak zapowiedziałam wrzucam zdjęcia pierwszych prób:

Które z etui najbardziej przypadło wam do gustu?

Koniecznie dajcie znać czy używacie takich rzeczy, czy nosicie kupoworki w specjalnej przegrodzie w saszetce, a może po prostu klasycznie w kieszeni. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz