sobota, 18 grudnia 2021

Wesołych świąt

 Cześć wszystkim. Jak tam przed świętami. Prezenty już kupione, czy czekacie do ostatniej chwili, jak ja w tym roku. Musze przyznać, że ilość kupionych, łamane na zrobionych prezentów jest całkiem spora. Zaszalałam w tym roku, ale też zabrałam się za wszystko dosyć późno, a to wszystko przez ostatni semestr na studiach pierwszego stopnia. Choć może po prostu, listopad tak szybko się skończył i nawet nie zauważyłam, że grudzień już zapukał do drzwi. W każdym razie zostało już niewiele do ogarnięcia i z pewnością zdążę przez 24 grudnia, przynajmniej będę się bardzo starać. Dalsza część wpisu to będą moje przemyślenia na temat kończącego się roku oraz plany i pomysły na następny.

Koniec roku okazał się być bardzo pracowitym okresem, patrząc na całą resztę roku 2021. Rozkręciłam trochę swoje szycie i chęci do tego, czy też pomysły. Przez długi czas czułam lekki zastój w tym temacie, ale pojawiła się nowa maszyna, więcej osób chętnych na moje wyroby i bum. Saszetki, smycze, obroże i inne rzeczy stały się punktem zainteresowań. Zaczęłam też zamawiać półprodukty na pethardware, przez co miałam okazję przetestować ich okucia oraz taśmy, bo zamówiłam także taśmy, których trzeba było kupić na raz 50 metrów, czyli niemałe zamówienie. Co powstało z tej taśmy będziecie mogli także zobaczyć tutaj na blogu, nie jestem pewna jeszcze kiedy, bo na razie mam jeszcze inne rzeczy na głowie.


Mam w zanadrzu jeszcze kilka filmików, pomysłów i już nagranych, które tylko czekają na publikację. Najwcześniej pojawi się filmik z szyciem saszetki o który pytałam na Instagramie. Zagłosowaliście, że chcecie zobaczyć taki filmik. Później pojawią się także z szyciem przepięknych kompletów smycz plus obroża. Dodatkowo powstawanie jednego z prezentów świątecznych także planuję nagrać. Zastanawiam się nad lekko zmienioną formą filmików tutorialowych, co pewnie zobaczycie na filmie z saszetką. 


Co do bloga, to planuję wrzucić posty związane z filmikami, aby kontent na wszystkich moich mediach społecznościowych był spójny. Nie jestem pewna jeszcze czy od razu w nowym roku będą jakieś posty, bo zbliża się bardzo ważna sesja egzaminacyjna, więc pewnie wtedy będzie przerwa, ale później wracam do postowania prawdopodobnie dwa razy w tygodniu. Koniecznie dajcie znać jakie treści chcielibyście jeszcze zobaczyć tutaj oraz na YT. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz