niedziela, 9 października 2016

Fotografia

  Jednym z wielu moich zainteresowań jest fotografia. Odkąd dostałam w swoje ręce aparat, zaczęłam robić zdjęcia. Zaczęło się od aparatu kompaktowego, na lustrzance kończąc. Chciałabym opowiedzieć wam o kilku ciekawych stronach, które mogą nam pomóc się rozwijać i udoskonalać nasze dzieła w postprodukcji.
  Zacznę od fotoblogi. O stronie można by długo mówić. Znajdziemy tam inspiracje, porady, poradniki, nowinki fotograficzne. To tam testowane są najnowsze aparaty, które nawet jeszcze nie są w sprzedaży.


  Kiedy wejdziemy w menu, w zakładkę poradniki, widzimy kilka pozycji. Jak widać każdy fotograf znajdzie coś dla siebie.

  I kolejna przydatna zakładka. Gdzie możemy poczytać opinie na temat aparatów, czy innych. Bardzo przydatne, kiedy chcemy kupić lub dokupić jakiś sprzęt.


  Następna strona to szeroki kadr. Znajdziemy tam konkursy, porady i inspiracja. Wygląda to podobnie jak na fotoblogi.




Później mamy świat obrazu. Tematyka ta sama (fotografia :D). Na stronie możemy obejrzeć galerię zdjęć.




  Tak wygląda lista stron, które odwiedzam i które warto odwiedzać, bo zawarta tam wiedza może nam się przydać. Jeszcze tylko powiem wam o moim odkryciu, zapewne większość z was już o tym wiedziała. Chodzi mi o zestaw Nik Collection, który jest dostępny do pobrania za darmo. Znajdziemy tam parę przydatnych opcji do przeróbki obrazów. Dziwne, że dopiero teraz na nie trafiłam bo są dostępne od marca. Oto przykładowe zdjęcia, zmienione dzięki wtyczce.







 Chwała tym, którzy dotrwali do końca. Mam nadzieje, że wiedza, którą wam przekazałam, przyda się. Piszcie, jeśli znacie jakieś inne fajne strony. Teraz poszukuje blogów ze zdjęciami i postami przed i po przeróbce, uwielbiam ten typ. Szczególnie lubię dzielić się z innymi swoimi przemyśleniami i słuchać ich opinii.




1 komentarz:

  1. Swego czasu, często zaglądałam na szeroki kadr, ale jakoś przestałam ;)

    OdpowiedzUsuń