sobota, 8 października 2016

Papierowe torebki

  Tak jak obiecałam, jest tutorial jak złożyć papierową torebkę i coś na niej wydrukować. Mamy już ponad 700 wyświetleń. Dziękuję! Muszę się zastanowić nad specjalnym postem kiedy ta liczba dobije do tysiąca. Co widać po postach, planuję dodawać co najmniej jeden post tygodniowo. Na razie są dwa i mam nadzieję to utrzymać jak najdłużej. Tydzień miałam spokojny, ale weekend, szkoda gadać, parę godzin z matmą, ktoś powie, że ja ją przecież lubię. Tak oczywiście lubię, ale co za dużo to niezdrowo. Może ktoś zna, a może nie, ale zachęcam do posłuchania, bo melodia jest naprawdę fajna. A ja jestem fanką Alana Walkera. Force.

Jak wydrukować?

 Będziemy potrzebować, drukarki, jeśli nie chcesz nic drukować na opakowaniu to omiń ten punkt, sztywnego papieru i kleju. Właściwie nie ma w tym nic trudnego, ponieważ możesz pobrać gotowy plik i wstawić do niego własną grafikę. Jedynym problemem może być plik w OpenOffice. Pierwszy prostokąt od lewej to przód, a drugi to tył. Aby pobrać pusty plik, kliknij download. U mnie wygląda to tak:


Składanie

W składaniu też nie ma trudności. Są zdjęcia, więc mam nadzieję, że szybko pójdzie. Sklejamy tylko w dwóch miejscach tam, gdzie na obrazku jest klej :). i Tam gdzie widać, że klej jest nałożony,




















  Można użyć tego pomysłu do zrobienia torebek na prezenty i zamiast składać górę można dodać sznurki. Najlepiej byłoby użyć większego arkusza papieru, bo do tego za wiele nie włożymy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz