sobota, 13 stycznia 2018

DIY : Jak uszyć plecak - emotikonę.

  Cześć wszystkim! Nadeszło trochę zimna, trochę śniegu, ale żeby to dobrze popadało to nie. U mnie w szkole coraz to gorzej, ale nie ma się co dziwić. To będzie rok dużych zmian.
  Ale co będę tu o pogodzie i o szkole opowiadać. Tytuł posta widzicie, więc wiadomo czego się spodziewać, no może ie do końca. Film na YT pojawił się wcześniej, tutaj będzie trochę później ale to nie ma zbyt wielkiego znaczenia. Przychodzę dziś do was z tutorialem o tym jak zrobić taki plecak.

  Głównym materiałem był minky, co pewnie widać. Plecak miał być kontynuacją poprzedniego DIY o piórniku. Zrobienie go zajęło mi całkiem sporo czasu, choć tak na prawdę powinno być inaczej. To wszystko przez moje niewielkie chęci. Mam na tyle duży dom, że ciepło nie dociera do każdego miejsca, akurat mój pokój w szczycie się załapuje na ten chłód. Po za tym składniki dokupywałam po kolei. Ostatecznie nie do końca jestem zadowolona z efektu, ale nie jest źle.
  Dałam Zuzi taki własnie prezent, zadowolona, nie powiem, ale teraz i Wy możecie taki zrobić. W filmie może wydawać się, że jest bałagan, ale jak się czasem zatrzymuje przy tekstach to spokojnie można dać radę.
  Największym wyzwaniem nie okazał się o dziwo polar, współpracował, ale to pewnie dlatego, że tym razem używałam większych kawałków. Jedynie przy zamku trzeba było się nagimnastykować, ale ogólnie nie było źle. Najgorzej z cięciem, bo te puszki są wszędzie.

Uwaga, uwaga!
 Poszukuję jakieś osoby, która lubi czytać, najlepiej coś jak fantasy, wilkołaki, inne światy czy wampiry. Chodzi o to aby przeczytać kilkanaście stron i wyrazić swoją opinię. Na przykład co się nie podobało, co tak, gdzie nie wiadomo o co chodzi. Poszukuje chętnej osoby z wolnym czasem, nie oferuję nic w zamian, więc dlatego chodzi mi o chętną osobę.
Asia


3 komentarze:

  1. Dość nietypowy... Ale w sumie, dlaczego nie? Co do poszukiwań - jestem bardzo chętna! Napisz mi na maila: nightowniga@interia.pl

    OdpowiedzUsuń