sobota, 6 stycznia 2018

Czego można się spodziewać po nowym roku.

 Już możemy mówić, że mamy 2018 rok, więc jak pewnie większość z was postanowiłam zrobić wcześniej zapowiadaną listę postanowień na ten rok.
  • zrobić tutorial na nauszniki dla konia
  • uszyć szelki bezuciskowe
  • dodać film z instrukcją jak uszyć plecak emotkikonę
  • jeszcze więcej spacerów z Royem
  • skończyć moją pisaninę
  • poznać dużo nowych ludzi
  • posty co sobotę (kwiecień i maj będą bez postów)
  • uszyć bluzkę
  • więcej fotografowania
  • zrobić zdjęcia burzy
To nie są wszystkie postanowienia, bo tan od razu to ciężko cały rok sobie zaplanować.  Życzę wszystkim najlepszego w nowym roku i wytrwaniu w postanowieniach.
Gdyby ktoś chciał kupić Keyboard to zapraszam link.
Asia

3 komentarze:

  1. Całkiem ciekawe! Różnorodne przede wszystkim - ja w tym roku postawiłam na spontaniczność i nie mam żadnych postanowień. Powodzenia w spełnianiu!
    psi-temat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, postanowienia rzeczywiście bardzo różne, ale nie potrafiłąmbym postawić tylko na jedną dziedzinę.

      Usuń
  2. Keyboard już posiadam (w zasadzie to jest on mojego taty ;)) i próbuję nauczyć się coś grać, ale nie jestem w tym dobra ;P. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń