sobota, 27 stycznia 2018

DIY : obroża półzaciskowa

  Kiedy stwierdzisz, że twój psiak potrzebuje czegoś nowego, możesz coś dla niego zrobić. Kiedyś pokazywałam jak zrobić zwykła obrożę na klamrę czy też martingle. Jeśli chodzi o półzacisk to nie ma tutaj za dużo roboty. Żeby ułatwić samą robotę nagrałam film, który ułatwi zrobienie takiej obroży.

  Szary pasek polecam zrobić podwójnie, żeby się nie marszczyła taśma.
My jeszcze ferii nie mamy, ale to chyba dobrze. Osobiście nie mogę się doczekać wolnego, ale jak sobie pomyślę ile będę musiała się wtedy uczyć to mi się odechciewa. Matura coraz bliżej. Pociesza mnie fakt, że potem bd mieć najdłuższe wakacje w życiu, potem nadejdą duże zmiany. A jaka u was pogoda, bo u mnie już śniegu niestety brak, a szkoda. Liczę na to, że w ferie coś będzie. 
Asia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz