sobota, 14 lipca 2018

Filmowa poduszka

  Czy są tu może jacyś fani Gry o tron. Ja osobiście jestem jedną z takich osób. Dlatego też z niecierpliwością czekam na ostatni sezon. Kiedy skończyłam oglądać dostępne odcinki pomyślałam, że chciałabym coś mieć z motywem wilka z Winterfell. Początkowo to miała być koszulka, ale to zbytnio oklepane. Padło na poduszkę, ale wtedy nie wiedziałam jeszcze jakiego koloru materiału użyć. Biały tak samo jak czarny to nuda. Za to szary to już co innego. Ostatecznie okazało się, że ten kolor idealnie pasuje. Wycinanie jak i malowanie zajęło mi masę czasu, jednak dla tego efektu warto było.

Asia

2 komentarze:

  1. Piękna poduszka :3
    Mam pytanko: czy jest możliwość zamówienia czapraka (i ew. nauszników) od Ciebie? A jeśli tak, to w jakiej cenie?
    Nie mówię, że od razu chce zamawiać, najpierw się poorientuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, powiedz tylko jak miałby wyglądać i wtedy określę ile by to było. Na ten mail : joanna.walowska@wp.pl

      Usuń