sobota, 7 lipca 2018

Udane polowanie

 Nie chodzi tu o takie zwykłe polowanie. Bo to polowanie na burze. Ostatnim razem nie było zbyt udane, może dlatego, że samo zjawisko nie było jakieś bardzo gwałtowne. Ostatnim razem natomiast było na co popatrzeć i jestem zachwycona z efektów. Pogoda dała prawdziwego czadu. Wzory tworzone przez burzę okazały się nieprawdopodobny. Może nie przybierają znanych nam kształtów, ale ciekawie wyglądają, przynajmniej dla mnie. Napiszcie koniecznie co o tym sądzicie. Są to zdjęcia burzy z początku maja. Jako że wtedy byłam zamęczona maturami, nic nie dodawałam.

Zdjęcia nie są przerabiane, tylko surowe z aparatu, no może nie do końca, bo to nie są RAWy. Które najlepsze? Robiliście już zdjęcia błyskawic?
Asia

3 komentarze:

  1. Wow, genialne! Jednak błyskawice to zbyt wiele wymagań, jak na mój refleks i mój aparat :) Życzę powodzenia w kolejnych polowaniach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom to nie jest taki trudne, wystarczy dobre miejsce i długi czas naświetlania.

      Usuń
  2. Wow, ja nie próbowałam, a ostatnio trochę się burzy na tym niebie Ale bez błyskawic, no nic myślę że jak pogoda dopisze to spróbuje !
    Pozdrawiam!
    Wolfhorsestudio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń