sobota, 28 lipca 2018

Jak uszyć nauszniki?

 Zamarzyły mi się nauszniki i zrobiłam. Wcześniej próbowałam swoich sił na szydełku, ale to bardzo żmudna praca, bardzo. Łatwiej było je po prostu uszyć, tak więc zrobiłam. Do tego zrobiłam jeszcze film dla zainteresowanych. Jeśli ktoś go jeszcze nie widział to zapraszam.

Tak żeby pasowały do czapraczka :D Pierwszy raz przyszywałam ozdobny sznurek i stwierdzam, ze poszło gładko. Postaram się częściej z niego korzystać. A na koniec jeszcze czaprak na Smudze.
Asia


7 komentarzy:

  1. Witam!
    Na jakiej maszynie szyjesz?
    Pozdrawiam serdecznie, świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, a jak przyszylaś sznurek? Użyłaś do tego stopki do sznurkow, czy zwykłą? I jakim ściegiem go przyszylaś?
    Z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. użyłam zwykłej stopki, bez żadnych dodatków. Po prostu go przyszyłam

      Usuń
  3. podasz wymiary ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. wszystko zależy od psa, najpierw najlepiej na kartce wyciać i przymierzyć

      Usuń