sobota, 18 sierpnia 2018

Nie do szkoły

Na razie jeszcze nie idę do szkoły, dlatego też to co uszyłam nie jest na razie do szkoły. Po prostu zaczęłam nosić ze sobą długopisy, pisaki i takie inne. Po co ma się to walać tak po prostu, lepiej żeby były w piórniku. Już wcześniej miałam uszyć jakiś normalny i prosty przede wszystkim. Zobaczyłam gdzieś zdjęcie i powiedziałam, zrobię taki. Znałam ten kształt już wcześniej, ale jak na razie nie miałam dobrego sposobu. W końcu poszłam na łatwiznę i uszyłam go najprościej jak się dało. Na koniec zakryłam szwy jakąś lamówką, którą miałam pod ręką i wyszło. Dokładnie tak jak chciałam.

Konstrukcja bardzo prosta a jakie to przydatne.

Zmiana wyglądu
  Jak widać, blog się trochę zmienił, a nawet bardzo. Już dawno chodziłam z myślą o zmianie, ale nie było pomysłu jak to ma wyglądać. Zaczęło się od logo, z którego i tak nie jestem do końca zadowolona, ale może jeszcze coś wymyślę. Na początku miałam problem żeby się wkręcić w ten cały CSS, bo dawno w tym nie grzebałam. Bardzo pomógł mi blog Gosi. Szczególnie opis wszystkich selektorów i dzięki temu w jeden wieczór zmieniłam wygląd. Koniecznie napiszcie co myślicie o nowym wyglądzie.
Asia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz