sobota, 29 września 2018

DIY : Szelki guard

  Niedawno w komentarzu pod filmem zostałam poproszona o tutorial na szelki guard. Miałam to w planach od dawna, ale jakoś nie mogłam się za nie zabrać. Wmawiałam sobie, że nie mam dobrej taśmy i tak dalej. Ostatecznie okazało się, że taśma jest, okucia są, więc teraz nic tylko szyć. Wzięłam się w garść i zrobiłam w końcu te szelki. Psi test odbędzie się dopiero za tydzień, bo teraz jeszcze nie wracam do domu. A nie wracam, bo w poniedziałek, pierwszego października, zaczynam studia. No to kochani wrzucam parę fotek i na końcu filmik.



  Przepraszam za spóźnienie, ale coś mi zaplanowany post się nie opublikował. Co o tym myślicie, przyda się taki poradnik?
Asia

4 komentarze:

  1. hej z jakiego dokładnie materiału są szelki? i gdzie najlepiej go zamówić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest taśma nośna, zwykle zamawiam ja z Allegro

      Usuń
  2. Dzień dobry. Chciałam bardzo podziękować za liczne psie poradniki, kilka rzeczy udało się już uszyć dzięki Pani�� mam też pytanie... jaka jest średnica użytego przez Panią kółka?

    OdpowiedzUsuń