sobota, 27 października 2018

Kosmetyczka na wyjazd

  Ostatnio zaczęłam częściej jeździć pociągiem na dłuższe odległości. Zwykle jest to kursowanie między Koninem a Poznaniem. Na takie wyjazdy potrzebna jest kosmetyczka. Uszyłam już kilka, ale żadna nie spełniała moich oczekiwań. Musiałam też znaleźć fajny materiał i z pomocą przyszedł mi sklep fabryq. Jak to ja, bardzo długo zastanawiałam się który wybrać, padło na piękny wzór leśny. Potem tylko dokupiłam zamek i coś na usztywnienie. Pierwszy raz trafiłam na tak genialny produkt. Zdobyłam go w sklepie Frania. Sklep jak dla mnie idealny, z dodatkami krawieckimi i kaletniczymi, z pewnością będę odwiedzać go częściej.

 Najgorzej było z prasowaniem. To usztywnienie potwornie się gniecie, ale mimo to jestem zadowolona z efektu. Od razu mogę powiedzieć, że jak najbardziej się sprawdza.
Asia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz