piątek, 5 lipca 2019

Uwaga, mała zmiana

Szybki i krótki post informacyjny spowodowany zmianą adresu blogu. Mam nadzieję, że się wam podoba, poprzedni jakoś mi nie pasował, czegoś mu brakowało. Z tego jestem w pełni zadowolona. Jeśli chodzi o znaczenie to chodziło o jakikolwiek związek z pieczeniem, które ostatnio pokochałam. Nadeszły wakacje, więc będę mieć trochę czasu i zamierzam go wykorzystać. Nawet jeśli wpadła mi jedna poprawka, ale na szczęście tylko jedna. Początek tego wolnego poświęcę na zarobek i już nawet zaczęłam. O dziwo nie w Poznaniu, ani w moim rodzinnym mieście, a w Gdyni. Co z tego będzie, nie wiem. Pewnie ostro się napracuję, ale warto spróbować.
Ostatnio też yt i blog świeciły pustkami, a to wszystko przez naukę. Uczenie się na sesję i kolokwia, istny koszmar, teram mam chwilę aby od tego odpocząć i zająć się czymś innym. Do tego mam sporo planów na zakupy, bo sprzedaję lustrzankę aby ją zmienić. Dokupić 50mm 1.4 i być może coś jeszcze, no i w sumie dlatego muszę zarobić.
Miałam dodać jeszcze ikonkę Wattpada do reszty opcji, gdzie jestem, ale nie mam przy sobie bazy pod te ikonki, więc linka podaję tutaj:
PS: Jutro będzie post, w końcu :D
Asia 

2 komentarze:

  1. Przyznam, że gdy po wyszukiwaniu nie mogłam znaleźć twojego bloga pod starym adresem to miałam DUŻEGO stresa ;) Ale udało mi się trafić na szczęście :D Czekam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie mnie to zastanawiało czy trudniej będzie znaleźć bloga

      Usuń