sobota, 3 sierpnia 2019

Komplet dla psa z resztek

  Dla niektórych połowa wakacji właśnie trwa, a to oznacza, że za miesiąc te osoby pójdą do szkoły. Ja zaczynam naukę w październiku, czyli zostało mi jeszcze trochę czasu. Przez pierwszy miesiąc odpoczęłam nad morzem w Gdyni, co prawda wtedy też pracowałam. Ale nie można się przepracować będąc w pracy co drugi dzień. Na resztę wakacji mam jeszcze kilka rzeczy do zrobienia:
  • uczyć czaprak na sprzedaż
  • uszyć kantar (w końcu :D), przy okazji zrobić tutorial
  • zrobić smycz z liny bawełnianej, tutaj też będzie tutorial
  • pobawić się trochę modeliną
  • kupić nowy aparat, sprzedać stary
  • zrobić zapas wpisów na bloga
  Jak na razie trochę się przygotowuję na poprawę egzaminu. Przemeblowuję też swój pokój w mieszkaniu, gdyż na ten rok zamierzam go wynająć. Efektami mam nadzieję się z wami podzielić. 
  Dobra dosyć już o planach. W kolekcji psich kompletów znalazł się kolejny egzemplarz. Miałam końcówkę szarej taśmy nośnej, a po chwili zamyślenia pojawił się na to pomysł. Pierwsze dwa zdjęcia robione wieczorem przy żarówkach, więc trochę inne światło.
Asia

2 komentarze:

  1. Awww, uwielbiam szary kolor z dodatkiem innego, wyszło naprawdę świetnie :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, kolorystyka genialna!!! Tyle tych wpisów w planach, juz nie mogę się na nie doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń