sobota, 16 stycznia 2021

Kocyk dla dziecka

Narodziny nowego dziecka w rodzinie determinują zakup wielu potrzebnych rzeczy. Od jakiegoś czasu zastanawiałam się co mogłoby być najlepszym pomysłem na prezent. Ostatecznie skończyło się na wyjściu do sklepu Metry i Centymetry, a tam zakochałam się w pewnej sarence.
Za ten kawałek zapłaciłam 29 zł. do tego dokupiłam jeszcze bawełniany wafelek w kolorze brązowym, szukałam różowego, ale w tej sytuacji chyba z brązem lepiej wygląda. Ten wafelek kosztował ok 17 zł za metr. Do tego wszystkiego owata w środek, ale nie pamiętam ceny, w każdym razie na pewno nie kosztowała dużo.
Jak uszyć, szybki opis

Szycie jest bardzo proste, układamy najpierw środek, później wafelek lewą stroną do owaty, czyli prawą do góry i na koniec ostatnia część, u mnie jest to bawełna, i tu odwrotnie, lewą stroną do góry. zszywamy wszystko zostawiając ok 15 cm niezszytego materiału na wywinięcie. Obcinamy dobrze resztki materiału, wywijamy i dokańczamy. Jeśli chodzi o poduszkę to użyłam dwóch warstw owaty.
Asia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz