sobota, 13 maja 2017

DIY : szarpak dla psa

  O tym jak zrobić szarpak dla psa. Nie kupuj w sklepie, lepiej zrób sam. Taki szarpak ma zalety, będzie wywoływał nasza dumę, cieszył kiedy pies będzie się nim bawił i będzie tańszy. A jedyne czego potrzeba do jego zrobienia to polar.

Więc czego potrzebujemy?

Polaru, czterech kawałków o długości około 70 cm i szerokości niecałych 6 cm. Najlepszy efekt można uzyskać poprzez łączenie kolorów. Ja użyłam dwóch jasnoniebieskich i dwóch ciemnoniebieskich. 

Jak wykonać szarpak?

Zaczynamy od związania kawałków polaru, można to zrobić łącząc od razu wszystkie lub po dwa, parami jasny z ciemnym. Dalej wystarczy postępować jak na zdjęciach.
  Teraz powtarzamy ten cykl do momentu aż skończy nam się polar, ale trzeba trochę zostawić aby zawiązać końce.
  Kiedy mamy zrobiony już cały, Zawiązujemy końce, ciemny z ciemnym i jasny z jasnym, tak z dwa, trzy razy, ucinamy nadmiar gdyby zostało.
Gotowe!
  Następne posty będą o tym jak zabrać się za rzeźbienie stempli. Zbieram także materiały na czaprak, a to oznacza kolejny DIY. Ogólnie mam zaplanowane posty na przyszłe dwa miesiące i mam nadzieję, że nie zapomnę żadnego dodać na czas. A konkurs coraz bliżej, wydaje mi się, że ruszy przed końcem maja, czyli 28, a ogłoszenie wyników będzie w środku czerwca, szykujcie się.
Asia







2 komentarze:

  1. bardzo ładnie Ci to wyszło. Taki szarpaczek w sam raz dla Nelci :)

    OdpowiedzUsuń