sobota, 16 września 2017

Czaprakowe szaleństwo

  Miałam okazje szyć kolejny czaprak, miał być dla koleżanki, która się rozmyśliła, więc będę musiała go teraz sprzedać. Nie potrzebuje kolejnego dla siebie, jeden już mam. Do uszycia jego użyłam bawełny za 10 zł, chyba,  za metr na allegro, oczywiście jest to cena bez przesyłki. Spodobał mi się również materiał, który kupiłam na próbę, chodzi mi o elanobawełnę. Tutaj też cena była około 10 zł, więc nie dużo. Za przesyłki jedynie dopłaciłam trochę, ale warto było. Czaprak został przymierzony na koniu i wszystko idealnie pasuje. Ten wycięłam większy, bo poprzedni był trochę za mały.
Wszystkie informacje o nim znajdziecie na tym filmie:





6 komentarzy:

  1. Wybrałaś bardzo ładny kolor materiału.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ten czaprak bedziesz sprzedawać? Jak tak to za ile?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę, 60 plus przesyłka

      Usuń
    2. A ile około przesyłka?

      Usuń
    3. Dokładnie nie znam cennika, musiałabym się dopytać, Ostanio jak książkę wysyłałam to zapłaciłam 18 zł za pobraniem. jak z przedpłata pewnie mniej.

      Usuń