sobota, 23 czerwca 2018

Czaprak "od kuchni"

  Zakupy zostały zrobione, więc trzeba zasiąść do maszyny. Powiem szczerze, że długo się do tego zabierałam. Jakoś brakowało mi chęci i motywacji. Potem przyszedł wyjazd i wreszcie ogarnęłam cokolwiek. Historia powstawania czapraka jest dość krótka. Otóż, zanim zasnęłam przeszedł mi do głowy pomysł. Myślałam już nad tym wcześniej, ale dopiero wtedy wszystko uzyskało moje poparcie. Potem odwiedziłam sklep i następnego dnia zaczęłam szyć. Namęczyłam się strasznie tym jeleniem, ale dało radę.

Asia

8 komentarzy:

  1. Ten jeleń na czapraku jest cudny! Gratuluję cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny! Gdyby kiedyś spełniło się moje marzenie o własnym koniu, wiem, do kogo sie zwrócić o czaprak ;) A jeleń rzeczywiście wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie. Jaki materiał jest użyty do tego? W sensie materiał

    OdpowiedzUsuń
  4. czarny materiał to elanobawełna, a bordo to bawełna, taka grubsza, najlepsze do tego są drelichy

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień dobry czy jest możliwość kupna od Pani wykroju na czapraki?

    OdpowiedzUsuń