sobota, 16 czerwca 2018

Wakacyjny wyjazd

  Długo to planowaliśmy. Zaczęło się przed maturą. Koleżanka ma domek nad jeziorem, więc zaproponowała mnie i kilku najbliższym znajomym wyjazd. Pomysł dobry, tylko długo musieliśmy czekać. Jechaliśmy tam około godziny, ale warto było. Gdyby nie brak bieżącej wody, zostalibyśmy dłużej. Do tego dręczące nas komary, które na szczęście rzadko nam dokuczały. Trzydniowy pobyt zepsuła nam troszkę pogoda, bo w końcu byliśmy nad jeziorem i najlepiej byłoby sobie popływać. Było za zimno. Za to miałam okazję popłynąć kajakiem. Jak najbardziej polecam. Zanim przejdę do zdjęć, powiem co nieco jak powstały. Pierwszej nocy nie mogłam za bardzo spać, więc koło czwartej wyszłam na zewnątrz i uwieczniłam piękno tamtejszej natury. Następnego dnia obudziłam się o trzeciej, a wtedy mgła unosząca się ponad wodą zachwyciła mnie i ją również musiałam uwiecznić. Oto są efekty.

Dobra koniec tych nudnych fot, teraz te które najbardziej polubiłam.
  A jak wy zamierzacie spędzić wakacje. Nad morzem, a może w górach. W góry to ja sama bym pojechała. Które ze zdjęć najlepsze?
Asia

2 komentarze:

  1. Pierwsze zdjęcie z molo... aż szczęka mi opadła z wrażenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorzej było wstać o trzeciej rano, ale warto było :D

      Usuń