sobota, 15 sierpnia 2020

iPad Air 2019 moja opinia

  Nie będę pisać o specyfikacji tego urządzenia, o tym ile aparat ma megapikseli, ani jakiej rozdzielczości jest ekran. Od tego są sklepy i różne tego typu strony.  Chciałabym wyrazić swoją opinię na temat tego urządzenia. Z iPada korzystam jakoś od listopada 2019 i mogę już co nieco o nim powiedzieć.
   Pewnie część z was widziała już post o notatkach elektronicznych, a jeśli nie to zapraszam. Wtedy o nim wspomniałam. Kupiłam go z myślą o robieniu notatek. Jeśli chodzi o planowanie, notowanie i pisanie to uwielbiam to robić. Nawet jeśli bardzo kręciły mnie pisaki, cienkopisy czy ozdobne taśmy postanowiłam przerzucić się na coś innego. Przede wszystkim chciałam mieć wszystko pod ręka, i rzeczywiście tak jest. Każdy przedmiot, wszystkie zeszyty, a to tyle waży, już nie muszę tyle tego nosić ze sobą. Mogę też w każdej chwili wysłać komuś swoje notatki, to bardzo wygodne, szczególnie na studiach. Do tego zaczęłam używać Dysku Google i Mega, to właśnie tam trzymam wszystkie pliki związane z nauka i nie tylko. Dysku używam do przechowywania plików szybkiego dostępu. 
  Zacznę może od wyglądu. Jak dla mnie bez zarzutów, posiada ramki, które wcale mi nie przeszkadzają, a cieszę się, że mam przycisk home. Kolor iPada to gwiezdna szarość i chyba lepiej nie mogłam trafić. Wygląda genialnie. Choć zbytnio nie patrzę na obudowę, bo trzymam go w etui, dla bezpieczeństwa, ale w tej chwili to też wygoda. Lepiej ogląda się filmy.
  Samo działanie mogę określić jako bez zarzutu. Jak na razie nie miałam żadnych problemów, nie działo się nic dziwnego. Zaciął się może zaledwie kilka razy, ale to tak, że mogłam zamknąć aplikacje i zaraz ja uruchomić bez problemu. Wiec nawet tego zacięciem nie można nazwać. Ekran jest wyraźny, ostry, jak dla mnie idealny. iPad działa szybko, przejścia są dynamiczne. To bardzo funkcjonalne i intuicyjne urządzenie.
  Świetnie współgra z rysikiem, choć zdarza mu się dziwnie falować linie przy jednej krawędzi, nie wiedzieć czemu. Być może to wina rysika, który kupiłam z outletu. Ale pomimo tego pisze się nim bardzo dobrze. Wygodnie i muszę przyznać, ze dużo lepiej nic na papierze. Jest tez dużo więcej możliwości.
  Jedyne do czego mogłabym się przyczepić to aparat, który po prostu jest. Nie robię zbyt wiele zdjęć tabletem, tylko tyle co na wykładach, więc wystarcza. Kolejnym minusem jest ładowanie, które trochę trwa, bo około 3 godzin, ale za to działa wyjątkowo długo, spokojnie wystarcza mi na dwa dni zajęć do po południa. Głośnik jest w miarę okej, ale tu bez szału.

plusy
  • wyraźny ekran
  • możliwość użycia rysika, czyli pisanie
  • rozmiar
  • waga
  • szybkość działania
  • wygląd
  • wytrzymała bateria
minusy
  • drogi rysik
  • wolne ładowanie
  • średni aparat
Asia

1 komentarz: