czwartek, 22 grudnia 2016

Świąteczne ozdoby : część III

  Piszę do was ostatni raz przed świętami. Do świąt zostały już tylko dwa dni, ja czekam od roku na wigilię z rodziną. Może jeszcze nie wszyscy ubrali swoje choinki, albo ozdobili swój dom. Dla tych którzy chcą go uczynić piękniejszym jest właśnie ten post. Każdy z was ma na pewno ten materiał w swoim domu, to jest pewne, bardzo dużo tego się marnuje, a przecież zrobione jest z drzew. Dziś właśnie wykorzystamy przedmiot, który normalnie ląduje w piecu, albo w śmietniku.

Czego potrzebujemy?

Najważniejszy przedmiot to właśnie rolka od papieru toaletowego. Brokat, farba, najlepiej żeby była nie plakatowa ani tym podobna, najlepsza będzie taka w sprayu bo najszybciej będzie można pomalować nasze dzieło. Sznurek, ja użyłam lnianego, który kupiłam na szpulce za około 2,50. Do tego klej no i nożyczki.

Wykonanie.

Tniemy rolkę na paski o szerokości jednego centymetra. Do jednej ozdoby potrzeba sześciu, bo ma to przypominać płatek śniegu, choć wcale tak nie wygląda.


Potem sklejamy w kwiatek.


I malujemy. Potem nakładamy klej na krawędzie i maczamy albo posypujemy brokatem. Ja pomogłam sobie kartką papieru, żeby potem ładnie wsypać brokat do pojemnika.


Tak obsypujemy z obu stron. I zawiązujemy sznurek.


I gotowe! Można jeszcze dodać koralik na środku, na instagramie pojawią się jeszcze takie właśnie dodatkowe zdjęcia.


Jak wam się podoba ten pomysł. Takie kwiatki fajnie wyglądają zawieszone w oknie. Następny post po świętach. Przepraszam za małe opóźnienie, ale miałam małe problemy z internetem, niby działał a jednak nie.
  Życzę wam wszystkiego najlepszego, zdrowia, spełnienia marzeń, realizowania się w swoich pasjach, śniegu na wigilię, zwierząt mówiących ludzkim głosem, spędzenia czasem z rodziną i najbliższymi, a podsumowując to Wesołych Świąt!

1 komentarz:

  1. Pomysł fajny i mało pracochłonny. Niestety zobaczyłam Twój post dopiero po świetach. No cóż.. może w przyszłym roku wykorzystam Twój pomysł do stworzenia ciekawej dekoracji na okno :)

    OdpowiedzUsuń