piątek, 30 grudnia 2016

Postanowienia noworoczne

  Już po świętach i to przed ostatni dzień tego roku. Jak minęły wam święta, było dużo prezentów? U mnie sporo się działo, bo to właśnie w tym roku powstał ten blog i bardzo się z tego cieszę. Nie spodziewałam się, że wszyscy będziecie tacy cudowni, komentujecie, oglądacie i obserwujecie. Macie już jakieś postanowienia na nowy rok? Bo ja tak!
  • Piec więcej ciastek dla psa.
  • Zrobić konkurs :D
  • Uszyć torbę i pomalować ją.
  • Zdać prawo jazdy.
  • Więcej fotografowania.
  • Nagrać film jak jeżdzę konno.
  • Dużo więcej spacerów z psem
  • Nauczyć psa cofać się między nogami, zawsze mnie to przerażało.
  • Kupić nową maszynę, a sprzedać obecną.
  • Zrobić odblaski dla psa.
  • Nauczyć Roya Do nogi.
  • Posty w każdą sobotę.
  • Zrobić DIY na nerkę.
Właśnie jeśli chodzi o konkurs, to na nagrody mam pomysł, gorzej z konkursem, czego miałby dotyczyć, nagrodą na pewno do wygrania byłaby obroża i jeszcze coś.

I mam do was pytanie. Jakie rodzaje postów wam się najbardziej podobają?
Szczęśliwego nowego roku!


2 komentarze:

  1. Święta minęły nam bardzo fajnie, ciekawe prezenty dostałyśmy, ale o nich na naszym blogu - a Ty i pies? :D Masz ambitne plany, mam nadzieję, że wszystkie uda Ci się zrealizować! Powodzenia!
    Oo super, chętnie weźmiemy udział w konkursie. Hmm, na pewno coś wymyślisz czego miałby dotyczyć :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę aby udało Ci się zrealizować wszystkie postanowienia noworoczne. Ja nie robię sobie żadnych planów, bo i tak nigdy mi nie wychodzą :) Chętnie wezmę udział w konkursie :)

    A co do Twojego pytania, bardzo podobał mi się cykl postów o świątecznych ozdobach.

    OdpowiedzUsuń